zondag 12 september 2010

11 september de dag van vertrek




Zo vandaag (gisteren als ik dit schrijf) gaan wij weg. Gisteren (dus vrijdag) nog een hectische morgen gehad.Tijn was van de verwarming afgevallen en niemand mocht aan zijn armpje komen.... zul je hebben hebben wij een vakabtiehuis met zwembad en heeft het kereltje een gebroken pols... ja ja een echte zwartkijker. Maar gelukkig kreeg hij bij de afdeling rontgen de geest alles deed het weer en wij konden opgelucht naar huis.

Vandaag (zaterdag) Pieter en ik zijn met de trein naar schiphol gegaan.Ja dat heb je als je man bij prorail werkt en treinen minst ze op tijd vertrekken vind ik niet erg.
Femke Yvo en de kids zijn met de auto richting schiphol gegaan... dat kon ook niet anders ze hebben de hele laadbak van de C5 barstenvol. Op schiphol aangekomen inchecken... van te voren hebben wij alles gecheckt bij Martinair omdat Femke een tweelingwagen bij zich heeft. Het meisje aan de balie vertelde Yvo dat hij bij moest betalen. Bij mij kwam het stoom al uit de oren maar ja Yvo is een rustige vent dus niets bij betalen... gewoon even checken!

De vlucht ging niet om 2 uur maar om kwart voor 3 (helaas) maar ja geen overstap. Pieter vroeg of hij op rij 3 mocht zitten dat kost nog wel 50 euro extra maaran zit je ook als een vorst. Beenruimte van zeker 1 meter!!!!! Wij hadden trouwens al Comfortclass geboekt. Puck kreeg een reiswiegje en tijn mocht dan weer hier en dan weer daar zitten.
Ik heb trouwens Sex in the City deel 2 gezien!!!!! Leuk!!!!
Om 7 over 6 landen wij in orlando. Ja en dan volgt het hele douanecircus. Pas, vingerafdrukken irisscan kortom een "hele echte"crimineel komt dit land niet zo maar in of uit ;-). Zelof de baby voeding van Puck moet getest worden. Daarna naar alamo om de auto te halen. Wij moesten wel een upgraded ik had een veel te kleine auto besteld. Nou de upgrated is gekomen een Chevrolet TAHOE echt een giga auto. Die hadden wij trouwens wel nodig met al de koffers en kinderwagen.

Op weg naar Ergritstreet toch weer een kleinstukje verkeert gereden maar ja het is donker. Het sleutelkluisje wilde niet open dus echt even balen maar na 10 keer proberen eindelijk wij konde ons huis voor 17 dagen betreden. Tjee minee wat een groot huis. Ik zal vandaag foto's maken.
Koffer uit de auto en ecen snel naar de Walmart om de eerste boodschappen te doen.

Om 3 uur ben ik wakker geworden en even daarna was de familie verbunt ook wakker. Nu ik dit zit te typen is het half 7 's ochtends en alleen Pieter slaapt maar door.

Straks de recht van de boodschappen doen en dan maar eens lekker plonsen in het zwembad.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig een redelijk relaxte reis. Lekker zo'n grote bak. Het genieten kan beginnen. Kijk nu al uit naar de belevenissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Tineke en Pieter,
    Met Fifty en Pippi gaat alles voorspoedig. We hebben een haak in het plafond en daar hangt Fifty nu aan. Nou ja, z'n kooi. Helemaal veilig voor de katten en gezellig tussen de mensen. Ik babbel regelmatig even met 'm en hij krijst constant dat het een lieve lust is. Pippi wordt met veel liefde omringt door de drie Hakstege-vrouwen. Ze staat 's nachts bij Maartje op de kamer (kooitje dicht), ver weg van Joep en Kees. En als we beneden zijn, verhuist de kooi mee. Ik wil niet dat die beessies eenzaam ergens zitten te zitten. We hebben Tonnie vandaag twee keer gezien, misschien voor de post? Of gewoon omdat hij een ommetje of een klusje wilde doen. Geniet met volle teugen!!
    Groetjes van Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En omringt moest natuurlijk 'omringd' zijn. Maar een kniesoor die daarop let ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt lieve buren... het is toch echt zo beter een goede buur dan een verre vriend....! kus tineke

    ik zal toch eens de winkel aflopen hier in Orlando

    BeantwoordenVerwijderen