dinsdag 24 augustus 2010

ziek



Zondag nog naar de weekend-arts geweest. Ik had geen stem meer over en een enorme keelpijn. Dat was vorige week begonnen. Nu blijk ik een luchtweginfectie te hebben. Met wat pufjes en rust moet het met uiterlijk 2 weken over zijn. Dat komt heel goed uit want 11 september vertrekken wij toch echt naar Florida/Orlando. Onze kleinzoon Tijn wil alleen met een wit vliegtuig vliegen, oeps hoe moet dat nu. Martinair vliegt wit met rood.... och een kleinigheidje zul je altijd wel houden. Ik ben nu kleine cadeautjes aan het maken voor in het vliegtuig voor een peutertje is 10 uur vliegen toch wel lang. Ik ben wel heel erg blij dat wij een directe vlucht hebben geboekt. Ben trouwens ook benieuwd hoe Puck (onze kleindochter) het zal doen. Tijn vloog met 3 maanden mee naar Valencia en toen geen centje pijn. Deze dame heeft veel meer pit haha.
Vanmorgen heerlijk het Floridaforum doorgelezen en kwam weer goeie tips tegen. Tja de meiden willen natuurlijk Uggs het blijven echt dure schoenen dus als er iemand is die weet waar ze koop zijn tegen echte outletprijzen? dan hoor ik het graag.

1 opmerking:

  1. Hé Tinneke,

    Hopelijk ben je alweer beter, en zit je weer vol in de voorpret. Nog maar heel even..

    Heel veel plezier en ik lees lekker mee.
    Groetjes

    Rick

    BeantwoordenVerwijderen