vrijdag 20 augustus 2010

Vakantie 2010




Nog 3 weken en dan gaan wij weer de grote oversteek maken. Dit keer niet met ons voltallige gezin maar met onze oudste dochter Femke haar man Yvo en de twee kindjes Tijn en Puck. Vorig jaar zijn wij (Pieter en Tineke) ook naar Florida geweest. En dit is ons super goed bevallen. Suzanne en Daniel waren er toen ook bij maar Suzanne heeft een nieuwe baan gekregen en ze wilde dit jaar graag naar Portugal het land waar de ouders van Daniel vandaan komen en waar zijn roots liggen.
Omdat wij met een relatief klein gezelschap gaan hebben wij toch besloten om een heerlijk grote villa te huren weer in hetzelfde gebied. OrangeTree aan de 127 richtingClermont. Onze villa heeft 6 slaapkamers en 3 badkamers. Super toch de kindjes ieder een eigen kamer en zelfs een koffer kamer ;-).
Wij vertrekken op zaterdag 11 september met Martinair, heerlijk rechtstreeks. Vorig jaar hebben wij een tussenstop gehad in Washington en toen was het een erg lange vlucht zeker met een klein mannetje. Nu is daar dus een klein vrouwtje bijgekomen. Puck is 12 weken als wij vliegen. Gisteren nog een wiegje geregeld bij Martinair. Blijkt dat dit alleen in rij 3 beschikbaar is. Staat nergens op de site (tenminste wij hebben het niet kunnen vinden).
Ik zal jullie weer op de hoogte houden van onze plannen.
In ieder geval gaan wij ditmaal Disney met een bezoek verblijden (4 dagen disney en 4 dagen fun (zwembad zal het zijn).
Onze villa hebben wij weer geboekt via www.floridaholiday.nl en de vlucht/auto en disney via www.floridaestate.nl

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke, Ik ben een collega van Pieter en wil volgend jaar met mijn gezin naar Florida. We hebben 4 kinderen, 2 kinderen van mi (Jeroen en Patricia en vriend Frans) en 2 van mijn vriend (Daphe,vriend en de kleine Tim en Pascal). Ik heb contact met Pieter, omdat wij bij de dezelfde afdeling werkte Movares (afd. AP). Pieter was gedetacheerd bij ProRail en had veel contact met mij. Ik vind het een boeiend verhaal en we gaan er zeker aan werken om volgend jaar naar Florida te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke,

    Spannend hoor met twee van die kleintjes op pad! Ik kon niet helemaal opmaken hoe oud Tijn is (misschien heb ik er overheen gelezen) maar ik gok aan zijn foto dat hij rond de 2 jaar is? Wij zijn vorig jaar met onze dochter van 2 1/2 naar Disney geweest en dat was geweldig (nu is onze dochter ook wel bijzonder dapper hoor!)

    Heel veel plezier op jullie reis! Ik hoop dat het lange vliegen een beetje meevalt. Ook wij zijn blij met de directe vlucht!

    BeantwoordenVerwijderen