donderdag 23 september 2010

blizzard beach






Gisteren een dagje zwembad gedaan. Omdat wij een Disneykaart hebben gekocht 4 dagen park en 4 fun dagen is het Blizzard geworden. Om iets voor 10 uur mochten wij al het park in. Maar dan ben je nog niet binnen de zones waar je kunt gaan zitten/liggen zijn d.m.v. een ketting afgesloten en pas als het klokje 10 heeft geslagen gaat de ketting weg. Meteen een goed plekje gevonden in de schaduw. Na een minuut of 15 merkte wij al dat het goed was dat wij op tijd waren gegaan. De schaduwplekjes bij het kinderbad zijn snel bezet. Yvo ging als eerste van de meest snelle glijbaan af. Zijn sped was 55 mijl per uur... heeft die jongen nog wel billen over hahahahaha!
Och en pieter die is meer het rustige type die is gaan dobberen dus die had al weer snel een tube te pakken.Voor Tijn hadden wij bij de Walmart een lunchpakketje gekocht: appel, dubbele boterham, pakje appelsap, kaas en een zakje koekjes (2,50 dollar). Dit zouden ze in Nederland ook moeten verkopen dan kregen de kindjes wel hun nodige voedigstoffen binnen. O ja vergeet ik nog te vertellen, wij hebben gisteren chinees gehaald bij de meest slechte Chinees rondom Orlando: China 2 aan de 27! tjeeminee het was gewoon niet te eten brrr, vanmorgen waren wij bij de bakker en daar vertelde ik dat het zo slecht was. De bakker vertelde mij weer had het van te voren gezegd dan had ik het kunnen vertellen...
Maar goed het zwembad, ze verkopen bij Disney Flummels, die is volgens mij een oliebol maar dan niet als bol maar meer als ontplofte bol.. super lekker. Die hebben wij gegeten.
Bij zijn nog een paar keer van de glijbaan afgeweest. Met Tijn heb ik in het skifilftje gezeten..... met zo'n klein mannetje sta je toch wel even angst uit als hij zo zachtjes zegt: spannend he oma ik kan wel staan......
Op de terug weg bij denny's eten gehaald..... duizend maal beter dande Chinees.

s avonds met Femke even naar de Target geweest. Femke heeft voor carnaval voor Puck een giraffepak gekocht en slofjes. En ik heb haarstrikjes en rompertje etc. gekocht. O ja voor 5 december heb ik ook al weer iets gezien voor Tijn.

Suzanne en Daan denk je nog aan de foto voor de schoenen!!!!

1 opmerking:

  1. Jullie hebben weer een lekkere dag achter de kiezen, het genieten straalt van je blog.

    Ik heb ook geleerd dat ik de chinees aan de 27 voorbij rij...

    BeantwoordenVerwijderen